Przejdź do treściPrzejdź do wyszukiwarki
Head & Shoulders LogoStrona główna

CZY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY MOŻE MIEĆ SZKODLIWE DZIAŁANIE NA WŁOSY?

Najpierw obalmy mity: szampon przeciwłupieżowy nie jest szkodliwy dla Twoich włosów. Badania dowodzą, że szkodliwy jest łupież.

Łupież jest szkodliwy dla włosów, dlatego nie powinno się go ignorować. Włosy wyrastające z podrażnionej łupieżem skóry głowy mają bardziej uszkodzoną powierzchnię i słabszą strukturę białkową. Drapanie się dodatkowo uszkadza ich łuskę, przez co stają się matowe. Head & Shoulders walczy z łupieżem oraz jego następstwamiaby Twoje włosy wyglądały pięknie i zdrowo.

Wypróbuj kolekcję Head & Shoulders Thick & Strong, aby poprawić kondycję zniszczonych, matowych włosów i suchej skóry głowy. Twoje włosy będą nie tylko wolne od łupieżu*, ale też mocniejsze i mniej łamliwe**.

Jak często powinno się stosować szampony przeciwłupieżowe?

Aby zapewnić sobie maksymalną ochronę przed białymi płatkami, szampon przeciwłupieżowy powinno się używać przy każdym myciu włosów. Dermatolodzy są zgodni co do tego, że łupież to przewlekła dolegliwość, która, nieleczona, będzie nawracać. Dlatego jeśli zastanawiasz się, "czy używanie szamponu przeciwłupieżowego codziennie jest konieczne”, chcemy Cię do tego zachęcić. Szampon Head & Shoulders eliminuje białe płatki, a do tego jest delikatny dla Twoich włosów.
Może się wydawać, że produkty zwalczające łupież muszą być nieprzyjazne i nieprzyjemne w użyciu, ale to nieprawda. Od ponad 50 lat udoskonalamy formułę naszych kosmetyków do codziennego użytku.
Produkty Head & Shoulders zawierają substancje pielęgnujące skórę głowy oraz najlepsze składniki stosowane w szamponach kosmetycznych: składniki oczyszczające i odżywcze oraz piękne aromaty. Właśnie dlatego Head & Shoulders to najlepiej sprzedający się szampon przeciwłupieżowy na świecie***.

* usuwa widoczne oznaki łupieżu; przy regularnym stosowaniu
** odporniejsze na uszkodzenia; w porównaniu z szamponem bez odżywki
*** obliczenia przeprowadzone przez P&G na podstawie danych sprzedażowych Nielsen za okres od lipca 2015 do czerwca 2016